ipeklinamom Doğum yapalı 6 gün oldu gebelik sürecinde iki dişim kenarı kırılmıştı müdale ettiremedkmsuan yaptırsam emzirms falan sorun olurmu acabs
jasmine16 Bebeğim 1 buçuk yaşındaydı kanal tedavisi yaptırmıştım. Anestezi olacağı için ilk 4 saat emzirme demişlerdi