Kızlar var mı benim gibi olan 3,5 yıl oldu doğum yapalı sezeryan spinal belden uyuşmalı doğum yaptım o gün bu gündür geçmiyor bu bel ağrısı hatta 3 gündür çok fazla ağrımaya başladı belim kitlendi ne kalkabiliyorum ne oturtabiliyorum sol bacağım uyuşuyor ağrıdan dün akşam hastaneye gittim iğne yapıldı şu an iyiyim ama tam anlamıyla geçmedi. Doktor fıtık olabilir sinir sıkışması olabilir dedi. Bu ne lanet bir iğneymiş beni fıtık yapacak kadar. Bekarken bel ağrısı nedir bilmezdim her işi yapardım nerden geldi bu başıma ya keşke ama keşke belden uyuşmalı olmasaydım genel anestezi alsaydım 😞😞