Bebeğime 5. Ayın sonunda ek gıdaya başladım doktorun tavsiyesi ile yoğurt ile havuç ile ilk başta çok hevesle yedi asla ısrarcı olup tık sindirmek istemedim bir hafta gayet güzeldi daha sonrasında hiçbir şekilde ek gıdayı yemedi hep agzını acmadı yada verdiğimi geri çıkardı bütün herşeyi denedim oyun oynayarak yedirmeye çalıştım uykudan uyandıgında mutlu olduğunda vermeye çalıştım kanrının aç olduğuna eminim vaktini hep farklı ayarladım belki yer diye ama yok sadece anne diyip alıyor şuanda 8 ay 2 günlük şuan napacağımı bilmiyorum diş çıkardı 2 tane ondan kaynaklı mı bilmiyorum doktor şuanda sadece tadım yapacak karnını doyurmayacak dedi gün içinde sadece bi çay kaşıgı meyve püresi bir çay kaşıgı çorba içmesi bile yeterli dedi ama onu da yemiyor yani napacagım bilmiyorum o kadar yoruldum ki çok zorladı ısrarcı olup tiksindirmek istemiyorum unutturup tekrar deniyorum ama olmuyor bu durumu yasayığ farklı bi yöntem denediginiz oldu mu belki kızıma da faydası olur hazır meyve püresi al dedi doktor onu da yemiyor maalesef gelişimi iyi deyip gönderiyor ama ek gıda yemiyor sadece anne sütü nereye kadar diye düşünüyorum napmam gerektiğini bilmiyorum artık