dertanasiyimyaben bebeğim birini emerken diğerinin ucuyla oynamak istiyor. İki memeyi dışarı çıkarmaya çalışıyor. Rahatsız oluyorum sinirleniyorum. Şu an 18aylık arada bıraktırma düşüncesi geçiyor aklımdan ama şu an memesiz sakinleşemiyor tam olarak. Memeyi tiksindirerek bıraktırmak istemiyorum.
Anneannesi bir tane em tamam mı diyor . Sevdiği için sözünü tutuyor. Emerken sürekli hatırlatıyorum. Bazen ağlıyor ama tamam hadi buna cici yap şap şap yap diye dikkatini dağıtmaya çalışıyorum