Merhaba arkadaşlar benim bebeğime 3 ay boyunca hep arada mama vererek beslenmesini düzenledim anne sütü agirlikliydi regl oldum ve sütüm azalıyor bebeğimin cisi hafif sarimsilik var mama aldık yine dün biberonla mama yemeyi reddediyor 30 CC hazirlayip vereyim dedim istemiyor nasıl verebilirim regl dönemlerinde azaldığı için vermek istiyorum