Selam herkese, bebeğim 2 ay 22 günlük daha önce öksürük şikayetiyle doktora gittik ciğer filmi her şeyi temiz çıkmıştı ama öksürük devam ediyordu kendim hasta olmuştum antibiyotik kullandım doktor kontrolünde zannediyorum ki sütümden bebeğime geçti sütümden ve oğlum kusmukla balgam çıkardı öksürüğü durmuştu. 3 gündür yine başladı dün doktora gittik yine her şeyi temiz çıktı doktor alerjik bi durum olabilir dedi 5 günlük antibiyotik yazdı ve hava makinesi kullanmaya başlayacağız ama göğsü çok hırıl hırıl Sulcid kullanıyoruz henüz gece ve gündüz iki kez aldık ama bu ses beni mahvediyor iyice huysuzlaştı normal olarak daha önce Sulcid kullanan var mı başarılı oldu mu ya da ne kadar sürede etki etti? Balgamı sökmek için evde başka ne yapabilirim nolur yardım doktor geçmezse yatış yapacağız dedi 😞😞