Oğlum temmuz da iki yasına girecek iki yasına kadar sabretmek için cok cabaladım ama olmuyor memeden ayrılmıyor geceleri beni bırakmıyor boyu kilosu iyi her saat emmeye kalkıyor odasını ayırdım bi süre daha az kalktı ama son dört gundur yine aynı devamlı uyan uyan emzir uyan emzir artık bittim uzmanlar bunca zaman sevdiği seyi tiksindirerek bıraktırmayın severek bıraksın diyor ama bizde öyle olacagına hiç benzemiyor delircem artık