8 aylık bebeğim var emziriyordum taki göğsümü egzama kaplayana kadar. Ne kullandıysam geçmedi hiç bir şekilde azalma olmadı. Şimdi çok vicdan azabı çekiyorum. emzirsem üst tabaka soyuluyor kanıyor sağsam yine aynı şekilde kanıyor. Bana bir akıl verin ben ne yapayım.