Cicegimbalim kızımı tarif etmişsiniz 😄 ilerleyen aylardaki halini soyliyim yüksek bulduğu her şeye tırmanmak koltuk olur yatak olur masa olur ne bulursa o 😀 doktor bize yurutec için almak istiyorsanız 6 aylıkken kullanmaya başlayın boy ayarlı olsun ayakları yere tam bassın kalçaya ağırlık vermesin olmuştu sizde dikkat ediyorsunuz zaten ama 4 aylik tam uygun mudur bilemedim tecrübeli anneler yazar heralde 😊