Kdm Ecemnurmom bebeklerde kalp kan pompalarken bu şekilde olması normalmiş ama yenidoğanlar için geçerli . Sizin bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama bence bir an önce doktorunuza başvurun
S123mrv Ecemnurmom biz ateşlendiğimizde böyle olmuştu doktor damarlar büzüştüğü için demişti sizde ateş varmı
bebeimhosgeldin Ecemnurmom Benim oğlum da ilk dört ay böyleydi doktor normal dedi. Şuan 9 aya yaklaştık çok nadiren banyo sonrası bu şekil oluyorr ama eskisi kadar belirgin değil.
Kdm Ecemnurmom normal bi durumdur muhtemelen canım daha yenidoğan çünkü. Siz içiniz rahat etsin derseniz doktora bi danışın
1ciftyesilgozzz Yenidoğan döneminde bizim de öyleydi , dolaşım sistemi daha tam düzene girmediği için olurmuş . Ama yine de içiniz rahat etmesi için doktorunuza sorun.