Kızlar oğlum dünden beri çok kötü. ateşi yok ama sürekli kulağını çekiyor grip öksürüyor ve sesi felan kısıldı. Dün sabah bu kadar yoktu ama yine de doktora götürdüm birşeyi yok diş çıkarıyor olabilir dedi gönderdi. Ama geceden beri çok kötü hiç uyumadı ve öksürüğü gribi arttı sürekli kulaklarını çekiyor gözleri kıpkırmızı oldu. Calpol veriyorum 4 saatte bir Ne yapacağımı şaşırdım sağlık ocagına mı götürsem birşey yapar mı yoksa devlet hastanesine mi. Bu arada dün Devlet hastanesine acile götürdüm birşey yapmadı gönderdi madem birşeyi yok nasıl böyle oldu bu çocuk