Tgbtn bizimkide memede uyumaya alışkındı dedim ki böyle uyumasın yavaş yavaş yatağına alıştırayım önce kucakta gezdirerek uyutmaya başladım baktım ki hala kucakta gezdiriyorum bir türlü yataginda kendisinin uyumasına alıştıramadım yanıma yatırsam yatmaz zaten direk kalkar asla yanımda uyuyan bir bebek olmadı 1,5 yıldır saat başı kalkıyoruz