Ya ben bu ilacı aldım ama doktorumuz günde 2 kez sabah akşam çocuğun kilosu kadar ver dedi.. eczacı ise 0.5 milim ver dedi günde bir kez.. farklı bir eczacı da aynı şeyi söyledi günde bir kez 0.5 milim.. ama ilacın kullanım şeklini okuduğumda günde 1 milim yani 20 damla’ya tekabül ediyor kullanılması gerektiği yazıyor.. kafam karıştı sizler nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir?