melegininannesi38 Muhtemelen hava değişimine uğradım bebeğime geçer mi ya zaten hasta idi biraz iyileşti gibi bende maske takmıyorum basladim.
farelikoyunkavalcisi melegininannesi38 bende bayramda bulaştı galiba 2 gündür çok ağır geçiriyorum burun tıkanıklığı ateş halsizlik boğaz ağrısı minige bulaşmasın diye evde N95 maskeyle dolaşıyorum öpüp koklamayi çok özledim 🥺
Alerjikrinit melegininannesi38 ben covid olmuştum maskeyle yatıp kalktım ellerimi her emzirmede yıkadım bol bol emzirdim ona bulaşmamıştı
melegininannesi38 Ardenaden ayy gerçekten mi ben o kadar hasta oldum bebeğime geçmedi ama inşallah bu kez de geçmez ya
melegininannesi38 farelikoyunkavalcisi ayyyy sen mi ben mi hasta olunca opemiyoruz da ya çok özlüyor insan gerçekten
melegininannesi38 Ardenaden valla cift maske kullanıyorum opmuyorum geçerse de yapacak bisey yok ne yapiyim.valla elimde olan bisey degil ki ama
melegininannesi38 Eylul301023 çok kötü ys bizde de ilk bebegim oldu ondan sonrada ben kızım iyileşti ben oldum ya
melegininannesi38 Eylul301023 He ya yine o olunca ben iyileştiririm felan ama benim olmam kötü oldu ya
melegininannesi38 Eylul301023 sagolasin canim 1 hafta çekerim herhalde ya bebisime geçmediği surece hasta oluyum.onemli değil