Kızlar iki hafta önce üşütmeden kaynaklı kusması oldu bayağı oldu hemde geceden başlayıp sabaha kadar 5-6 kez tekrarladı bunun için acile gittik testler yapıldı serum takıldı o gün düzeldi bir hafta sonra tekrar başlad bu süre içerisinde iştah sıfır o kadar dikkat etmeme rağmen bir kaç gündür hafif şeyler yedirmeme rağmen hala devam ediyor ama şiddetli bir şekilde değil mesela akşam yemeğini yediriyorum o yedirdiklerim gece olduğu gibi geri çıkıyor bunu sebebi ne olabilir? bunun için detaylı bir doktor kontrolüne gitmeyi düşünüyorum…ama benim gibi olup doktora gidenler önden bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü aşırı üzülüyorum iştah yok memeyle yapışık yaşıyoruz ve ben aşırı yoruldum şu an bile kustu bulantı şurubu verdim hemen emmek istedi biraz bekledikten sonra verdim içtiği süt geri çıktı 😔şu an uyuyor mışıl mışıl ben de bir saatten fazladır araştırıyorum ne olduğunu anlamak içn.