tinimini_mom Kızlar 2-3 aylık bebişler için gece kaç kere kalkıyorsunuz? Saat olarak yazarsanız sevinirim. Ben bugün 1de doyurdum. 4te kaldırmıştım yedi içti derken kaşık biberon çok uzuyor saat 4.30 oldu geceyi bitirdik resmen. Düzenim bozuldu anlayacağınız.
tinimini_mom Eylul301023 bendede ilk defa böyle oldu ya. Kaşık biberonla besleyim derken 2 saati bulmuş uyanıklığı garibimin. 8de kaldırcam birdahakine
tinimini_mom Eylul301023 ben kaldırıyorum düşük doğum ağırlığı ile doğdugumuz için mecbur kaldırmak durumundayım. Yoksa 5-6 saat kalkacak gibi değil