Arkadaşlar 2. Sezaryenimi olacağım nasipse 10 gün içinde. İlkinde korse kullanmadım bunda dikiş acılarımı hafifletmesi biraz sıkı tutması göbek sallanınca daha çok acıyor dikişler amacım göbeğimi eritmesi değil, kullananlar var mı kullandıysanız önerir misiniz kaç günlükken kullanmaya başladınız