Oğlum 8ay 7gunluk. Yürütecle evi talan ediyo yerde de surunerek emekliyo geziyo kendi kendine. Ama gören herkes aaa daha çok erken falan diyo yani banada garip geliyo ama eşim de çok erken yürümüş falan diye anlatıyorlar. Bence bebegin gelişimi aydan ziyade kendi yapisiylada çok alakalı. Bebegim aşırı hareketli ve zayıf kilo alamıyor yerinde duramadigi icin gören herkes ayy yazık çok zayıf falan diyo yani herseyi bosverin kimseyi takmayin😁 ve bide kız kardeşim tam 16 aylikti 1 2 hafta emekledi sonra yürümek için ayağa falan kalkmaya başladı