ceylan54 Bende 1 aylıkkken götürdüm bebeğimi aferin verdi kullandım yoksa öksürük grip geçmez gibiydi çok öksürüyordu mecbur doktor verdi kullandık ama bilmiyorum cnm yinede dolven kullanılır bence aşı olunca da veriyorlarmış 2 ay aşısında ateş çıkmasın diye yarın gidicem aşı için bakalım