Arkadaslar bi arkadaşım için yazıyorum arkadaş bayan eşi ile kan uyuşmazlığı var bir kere düşük yaptı 5 haftalıktı tekrar gebe kaldı 2 çiye onuda malesef düşüyor gelişimi durmuş kalp atışı yok 6 haftalık şimdi sormak istediğim şey bu şekilde olup sağlıklı bir şekilde bebek dünya getiren var mı yani bu kız ikidir bunu yaşıyor psikolojik olarak çok kötü ve anne olmak da isteyen bir arkadaşım çok üzülüyorum gözüm yaşlı yazıyorum ne yapacağımı bilemedim iyi bi doktor bilmiyorum bunun çaresi nedir ya