Meliiikek 4.ayında çay kaşığıyla günde azar azar vermiştim ek gıdaya başlayınca biberonuna su doldurup sürekli göz önünde tuttum içsede içmesede oynadı zamanlada alıştı 2.kızıma doğduğu gün su vermeye başladım azar azar ama ablasından gördüğü için daha kolay alıştı kendi içmeye alışırsa daha kolay olur içmese bile sürekli teklif edin unutmasın