Kızlar oğlum 7 aylik artik emmiyor bende sagip veriyorum ama azalma başladı. Sütümü sagip kenarda beklese üzerine tekrar sagsam olur mu biriktirmek istiyorum çünkü az geliyor biriktirip Bi biberon vermek istiyorum ama saklamak nasıl olur az olduğu için