semakutl Kızlar bebeğim premature doğdu 21 gündür yatıyor ve sütum neredeyse tamamen kesildi ne yapmam lazim? İncir/dut.kurukayisi.tahin yiyorum başka ne yapicam iyice strese girdim
arenn1085 semakutl bestlak damlayla artırdım Bnm bebeğimde iki hafta küvezde kaldı bende işe. Yaradı sizde de yarar inşallah
CLEXAN06 Saat başı sağın ne kadar çok uyarı verirseniz o kadar etkili ve geceleri ihmal etmeyin sağımları. Ayrıca bol bol su ve uyku 💤
tahirkaran Stresten uzak dur en başta rahatla ve sütunun bebeğine yeteceğini düşün bol bol sağ dinlen uykularina dikkat et bana emzirme danışmanı süt yapan şeyleri sıraladı sonra dediki bunlar süt yapar evet ama en çok sut uyku ve dinlenme yapar dinlenmezsen bunlarda çok işe yaramaz
semakutl tahirkaran evet bana da aynısını söylediler yapıyorum da sürekli uyudugum için mi azaldı acaba
RuzgarUlas semakutl uyumanız çok güzel fakat alarm kurup su içip sağım yapmanız dengeli beslenmeniz de gerekli örneğin 10 saat aralıksız yatıyorsanız sütünüzün azalması normal yeni doğan bebekler bazen saat başı emmek isterler öyle öyle süt artıp dengesini sağlar sizin de alarm kurup planlı hareket etmeniz gerekir lütfen ihmal etmeyin küvezden çıktığı vakit en çok sütünüze ihtiyacı olacak 🥹
Ecrinlieymenlianne Dut kurusu, kuru incir, tahin, tahin helvası, hoşaf, lactamil ve bestlak damla. Bestlak damla 2. Şişede baya fayda veriyor. İlk zaman cogaltmasa da endişe etmeyin düzenli kullanmaya devam edin
Ardenaden semakutl sadece damla.ile olmz izun sure sagim.olmazsa gece gibi gunduzngbinuyaninca yaoarm gbi sut cekilir malesf ki smdi sizn paket paket depolanamnz lazmdi