Bu konu beni uzun zamandır düşündürüyor ama bir türlü doğru cevabı bulamıyorum. 3.5 yaşında ve 2 aylık çocuklarım var. Hâliyle iş konusu birkaç sene daha imkansız gibi görünüyor. Çocukları emanet edecek biri yok, annem yurtdışında yaşıyor çalışıyor. Kayınvalidem de çalışan bir insan, ikisi de ev aldılar borç ödüyorlar. Yoksa gel yanımda kal aylık belli bir miktar vereyim çocuklarla ilgilen diyebilirdim, ikisi de memnuniyetle bakardı eminim. İngilizcem ve Rusçam var, sınıf öğretmenliği okudum. Bu mesleği yapmayacağım, bu sene sınava girdim yeniden üniversite okumak için, açıktan okuyacağım. Ama yine de az bir miktar da olsa para kazanıp özgüvenimi ve maddi durumumu düzeltmek istiyorum. Evden çağrı merkezi işine baktım, onun için de yine çocuklara birinin bakması lazım sanırım, o da uymuyor. Bu platformda her meslekten insan var ve belki doğru bir yol izlememde birileri yardımcı olur bana.
Örgü işleri ile uğraşıyordum, birkaç sene önce bir moda tasarımcısı ile çalıştım, tasarladığı ürünleri yapıyordum şemalardan iyi anlarım. Ama maalesef aldığım ücret çok azdı, emeğime hiç ama hiç değmediği için bırakmak zorunda kaldım.
Şuanda ne yapabilirim, hiç değilse asgari ücretin yarısı kadar bile olsa para kazansam mutlu olucam bana iyi gelecek. Ne önerirsiniz?