Benim bebeğim de çok az kilo alıyordu ben başından beri hem mama hem anne sütü veriyorum İlk üç hafta hiç sütüm gelmedi hatta benim gelmeye başladıktan sonra bir ara mamayı bıraktım sadece anne sütü içsin istedim bebeğim o ay zayıfladı herkesin sütü Yarayışlı olacak ya da çok gelecek diye bir kural yok dedi doktorum bebeğine bir damla bile anne sütü veremeyen 100 binlerce insan var kendini üzme dedi ve mamanın dozunu arttırdım şu an kilo alımı gayet iyi eğer anne sütü veriyorsan mamayla destekleyebilirsin Canım üzme Kendini🥰