Arkadaşlar merhaba bebeğim 32+5 doğdu 1 ay küvözde kaldı kan uyuşmazlığından dolayı yattı ve kan nakli de oldu şuan 2 ay 11 günlük ama yenidoğanla eşit şuan az önce fışkırark kustu ve ardına aglamaya başladı mama yedi doymadı tekrar yedi şuan uyur durumda yüzü soğuk ter atıyor gibi başına gelen oldumu