Merhaba bizde de sıvı kaybı nedeniyle 3 günlük bir yoğun bakıma girdik orada mamaya alıştı ve beni emmeyi bıraktı kaşık biberon aldım kesinlikle almıyor uykulu bir şekilde emzirme nadiren yapabiliyorum almıyor gogsumu sağarak veriyorum ve o kadar yorucu ki çok yoruldum hem mama yap hem süt sağ bebeğimle ilgilen kendiliğinden alsa da birakmasa beni emse o kadar rahat oluyor ki