ecemnaz4116 merhaba kızlar adet günüm 3 gün geçti(normalde hiç geçmez) ama 3 defa test yaptım bugün ,bir şey çıkmadı , hamile olma olasılığım var mı acaba, testte çıkmayıpta hamile olan var mı aranızda ?
Yesillimon ecemnaz4116 Daha yeni bir gebelik varsa normal testler de çıkmaya bilir 2 gün daha bekle erken gebelik testi yap cnm
theregiaa ecemnaz4116 Benim iki testim negatif çıkmıştı ertesi gün hastanede hamile olduğumu öğrendim
Bir_tirtilannesi ecemnaz4116 hamilelik daha çok yeniyse testte hemen çıkmaz kimi zaman silik çizgi olarak çıkar kimi zamanda çıkmaz. Ama kan verildiği zaman anında çıkar kanda yanılma payı olmaz canım. Kızımı ben 3 gün gecikme ile öğrendim test yaptım negatif çıktı sandım ama çook hafif silik çizgi vardı. Kan verdim 245 çıktı beta sonuç şuanda 10 aylık 😅
SeverusSnape ecemnaz4116 10 gün ve üzeri gecikme idrar testinde daha net bir sonuç veriyor. Öncesinde erken gebelik testi yapılabilir. En kesin sonuç ise kan testidir.
Bebisannesi Adet olacakmışım gbi his var ama benimde 3 gün geçti hamile olsam bu ağrı olurmu hafif karın ağrısı şimdi geldi gelecek adet agrisi