dilara2387 Canınızın hiç kıymeti yok mu derim. Bu işin ehli doktorlar zayıflama ilacı diye bir şey yok zayıflama çayı diye bir şey yok diye boşa söylemiyorlar. Yıllarca emek verip okuyorlar sağlığınız için konuşuyorlar kimse doktora inanmayıp tek derdi para kazanmak olan fenomenlere inanıyor. Sizin için demiyorum genel olarak böyle bir acınası durum var ortada malesef. Belki bir kaç kişi de etki etmiştir ama o etki ediş de aynı zamanda organlara da vedadır. Bana bir şey olmadı diyorlar zayıfladığına sevinip iç organların ağladığından bir haberler. Lütfen inanmayın. Ha zayıfladığını sanıp o ürünü bıraktığın anda kat ve kat fazlasını alman da cabası. Yıllarca o ürünü kullanamayacağına göre 🤷♀️ Doğru bir diyet, su ve spor yaparsanız zayıflarsınız. Zaten bu tür ilaçları çayları satan üstün zekâlılar da bol su hareket bereket derler. Sonra da zayıflatıyor gerçekten vavv falan sanırsınız. Sağlığınızdan olmayın lütfen inanmayın kimseye.