Biliyorsunuz süt artması için bebek sık sık emzirlmeli ama benim beneğim gaz kolik olsugu için nerdeyse saat başı emmek istiyor bende emziriyorum 3 aylık bebeğim saat başı emzirmemde bi sıkıntı olurmu sütüm azalırmı çünkü gün içinde göğüslerim çok yumuşak oluyor gece anca bebeğim emmediği zaman dolu oluyo