ozgec hayır yani ben anlamıyorum herkes bi doktor kesilmiş burda, birbirine ahkâm kesen kesene. Burası paylaşım ve yardımlaşma platformuysa şayet, böyle bir üslup ne kadar doğru? Neyse:) bu arada 4.5 aylık kızım ve damaklari zaten kaşınıyor yer yapıyor belli ediyor kendini, hepimizin bebeği kolay atlatır inşallah Teşekkür ederim ❤️