Kızım 6 aylık 4. Ayında 500 gr kilo alınca ufaktan mamaya başladık doktor kontrolünde tabiki ama o zamanki stres çevrenin saçma sapan konusmalarına kafa yorunca birde mamayı verince tabiki emziriyorum ama yetmiyormuş gibi hissettim hep şuan 6 aylık ek gıdadayız ama sütüm nerdeyse hiç yok rezene süt arttırıcılar ( galactago milkinn bestlak solgar ) kullandım ama artmıyor git gide azalaıyor ne yapıcam ne yapmam gerekiyor deli gibi su içiyorum sağıyorum yine de 30cc anca geliyor