Benim bebeğimde de birebir aynısı vardı böbrekte kum kristal olarak başladı taş diyolar işte bol bol su icirdim ve suyuna her zaman iki üç damla limon sıktım doktor söyledi bunun yanında biz 10 aya kadar d vitamini kullanmadık ama her gün bir iki çay kaşığı organik üzüm pekmezi verdirdi doktor çok şükür böbrekte taş bitti genişleme maalesef devam ediyor o da 1 yaşına kadar geçer deniliyor insallah