Bugün bi şey öğrendim kızlar arkadaşım doğum yaptı geçmiş olsuna gittim 40 ı yeni çıkmıştı sezaryen doğum yaptı kadın doğum doktoruna 40 ı çıkınca alttan muayene olmak için gitmiş bunu diğer 3 arkadaşıma daha sordum onlarda gitmişler doğumdan sonra 40 ı çıkınca alttan muayene olmaya ama bana doktorum söylemedi üzerine basa basa sordum kontrol için gelecekmiyim diye hayır bende işin bitti daha gelmene gerek yok dedi bu arada bende sezaryen doğum yaptım 6 ay oldu… yine de gidip ettireceğim ama size de sormak istiyorum sizde kırkınız çıkınca alttan muayene olduğunuz mu zorunlu bi muayene mi ?