hastanede doğumum gerçekleşti yavrum küveze alındı hersey yogunbakım kapsamında denılmıstı devlet tarafından karşılanıyor denıldı ama şu 27 günde 2 kez rutın kontrol için para alındı devlette de para ıstenılıyor mu bılgınız var mı göz probu ve eko için para talep ettiler malesef evladımız ordan oraya sürüklenmesin diye kabul ettik sevk ıstedıgımde de rısklı grup enfeksiyon kapabılır ambulansta sarsılabılır denılıyor ve vıcdan yapıp üzülüyorum ama en başında biz ekstra bir şey ıstenılcek mi dedıgımızde bize yok denılmıstı Sağlıkta Guven çok önemli oysaki