firdevsdila Ben bebeğimin saçını sıfıra vurdurmak istiyorum kızım beş aylık ,yapmalı mıyım bilmiyorum, çok terliyor egzaması da var başında
Yesillimon firdevsdila Kızım dört aylıkken kesmistik arka kısmı dökülmüştü şuan 10 aylık çok güzel uzadı saçları ☺️
firdevsdila ummu_eslem çok güzel bir sünnet sağlığa bir yararı mutlaka vardır efendimizin yaptığı hiçbir şey sebepsiz değildir
Menessasmom firdevsdila kızım 18 aylık oldu keşke diyorum küçükken kestirseymişim şimdi 2 yaşına gircek yazda geldi kel dolaşsın istemiyorum saçları uzuyor ama seyrek bazı yerleri. Şimdi ecowell şampuan kullanıcam gğzel uzatıyormuş. Eğer çok seyrekse aralarda boşluklar varsa kestirin yoksa gerek yok bence daha çoğalacak
firdevsdila Menessasmom çok teşekkür ediyorum yorumunuz için ,bekleyeceğim iki ay daha artış olmazsa dediğiniz gibi yaparım🥰
MinikPandam_ firdevsdila ben hiç kestirmedim bence biraz zaman tanı zaten havalar ısınınca egzama geriliyor
Cicektebenimcicekligunlerde Oğlumun saçları sarı ve uçları kıvırcık masalı gibi çok güzeldi kıyamadım Ama tarattirmıyor e haliyle bozuyor bakımsız bir görüntü olmaya başladı. 18 ayda herkes kız sanıyordu. Birde oyun grubunda arkadaşinın ablası aa saçını taramadan gelmiş dedi 🤦🏻😃 O gün kestirdim oğluşum bakimsiz pasaklı görünmemeli 😃
purpleviolet8 Oğlum yazları çok terlediği için havalar ısınınca kısaltıyoruz rahat etmesi açısından zaten diğer türlü gözüne kulağına çok geliyor rahatsız oluyor 🙂
seizetheday firdevsdila oğlumu 9 aylıkken kestirmiştim Antalya da yaşıyoruz ve çok sıcak olduğu için bağlanıyorfu çünkü saçları terliyordu kızım da keltoş doğdu 3 aylık hiç kestimek istemiyorum açıkcası eğer bağlatırsa
Hulya0129 firdevsdila ben yazın Adana’ya ailemin yanına gitmiştim sıcaktı bı de konak vardı saçında eşim kesti 4 aylıkti 2 ayda uzadı