ahmethamza kereminannesiyim benim de doktor sağlık ocağının verdiğini kullanma dedi. Benimde unuttuğum oluyor ama veriyorum. 3 damla sabah beslenme şurasında yada öncesinde damlatiyorum.
seizetheday kereminannesiyim şuan sağlık ocağının verdiği var bu hafta gittiğimde sorucam bende önerdiğini kullanıcam
kereminannesiyim marsiyen ne alakası var ? Yorumlarda da okuduysaniz vermeyen bircok anne var ben verip vermeme konusunu tartışmak için açmadım bu postu😊
mbctnnn kereminannesiyim benim kendi düşüncem biz d vitamini ile büyümemişiz ama tabi şimdi imkanlar dahilinde veriyoruz ben sağlık ocağındakimi veriyorum durumu olan alır özel d vitamini
Annesi23 kereminannesiyim ocean alın fısfıs şeklinde olduğu için kullanımı çok kolay. Ayrıca hiç bi yan etki vs de yapmadı bize . D vitamini kullanımı tabiki çok önemli her gittiğimiz doktor soruyo mutlaka kullanıyo musunuz diye
ayrilbacim kereminannesiyim ben vermiyorum. Kullanmıyorum neyi kullansam bebegimde yan etki yaptı alerjik bebek olduğu için
Malaga kereminannesiyim ocean kullanıyorum. Biberon kaşık alın ya da yumuşak kaşık ona damlatıp muhakkak verin. Bu vitamin çok çok önemli
ads0210 kereminannesiyim bilmiyorum yazıyor mu yazmıyor galiba cepten almak gerek ocean buarada orzax dedigim
prensiminannesiyim kereminannesiyim hayir siz alıyorsunuz eczaneden günde bi puf sıkmanız yeterli geliyor