rabiakumsal Kızım 6 Aylık oldu 2 numaralı mamaya geçtim ve ilk biberonda sancı yptı bebelac gold kullanıyorum sorun yaşayan oldumu dün 2 kere acile gittk bugn hala devam etti tekrar 1 numarasına döndüm
Busragoksu rabiakumsal benimde haftaya 6 aylık olacak sma kullaniyorum yeni aldım 6/12 ay mamayi daha çok sevdi
rabiakumsal Busragoksu benim ki bi aptamil kullandı birde bebelac gold ikisinide severek içti hiç sorun yaşamadım ki 4 bçk aylıkkn ek gıda vermeye bşladm yani herşeyi yiyen seven bi kız ama 2 numara aşırı gaz yaptı
aselduha44 Bizde bebelac gold 1 kullanıyorduk 2 numara sma optipro ya geçtik bir ay oldu ve gaz oldu ilk 4 gün daha sonra alıştılar gaz geçti çok şükür alışma dönemi oluyor sanırım