Asyapolat aynı kararsızlıktaydım eşimin gazına gelip Spiralim kaydığı için çıkarttım ve tekrar taktırmadım. Bir ay oldu çıkartalı ve düşündükçe içimi inanılmaz korku sarmaya başladı. 2.olsa İlk başlarda maddi yükü olmaz çünkü oğlumun bütün eşyaları eksiksiz ve kıyafetleri yeni alınmış gibi hala duruyor ama ilerleyen zamanlarda özellikle bu Türkiye şartlarında yetebilir miyiz onu kestiremiyorum. Mesela oğlumu istediğimiz yerde özel oyun gruplarına götürebiliyorum 2. Olursa ona da bu imkanı sağlayabilir miyiz? Sonuçta 2 çocuk 2 sefer masraf demek. Geleceği için hesap açtık yatırım yapıyoruz, daha şimdiden 2-3 yaş civarı yabancı dil nereye götürebilirim diye araştırma içindeyim, peki ya 2.olursa ona da yapabilir miyiz. Ayrıca manevi olarak kendimi 2 sene daha harap etmeye gücüm var mı bu da ayrı konu oğlum kolikti çok zor bebeklik dönemi geçirdik. Şu an 17 aylık hala derdini çekiyoruz ama yavaştan da büyüyor aklı ermeye başladı ve bundan dolayı ülkeleri gezmeye başlarız diye planlamıştık bunları düşündükçe aklıma hep ya 2. Olursa ona da bu imkanları sunabilir miyiz, ikisinin aynı anda maddi manevi yükleri bizi zorlar mı vs diye düşünmeden duramıyorum. Yani açıkçası tam çocuğum büyüyor biraz rahat ereriz gezeriz vs kafasına girmiştim ki eşim çocuk istiyorum diye beni darlayıp aklıma girdi çocuğumuz yalnız mı olsun diye damardan verdi coşkuyu😂 Şu an tek derdim regl olup tekrar korunmaya başlamak sanırım 🥲 tabi çoktan kaza kurşunu yemediysek 😂