seda2 benim kızım 15 aylıkken yürüdü. Acele etmeyin, 18. Aya kadar zaman olduğunu söylüyor hekimler. Yürüme arkadaşını son zamanlarda çok aktifleştirmiştim ben. Dışarıya çıkarıp dışarıda kullandırıyordum.. Elime sevdiğim oyuncaklarını alıp bir kaç adım atmasını sağlayacak şekilde karşısına geçiyordum. Bazen geliyordu bazen gelmiyordu. Yani aslında o hazır olduğunda yürüdü. Sizinkide öyle olur muhtemelen ☺️ iştahsızlık için pek bir şey diyemem çünkü bizde de dönem dönem oluyor. Pek faydalı bir şey bulamadım bu konu ile ilgili ama yürüme ile kilonun birbiriyle pek ilgisi yok