Zeyyyynep Kızlar merhaba bebeğim 11 aylık gece çok kalkmıyor bu arakar 1-2 defa falan kalkıyor emmeye normal mi az değil mi neredeyse gece hiç emmiyor artık sizinkiler kaç defa kalkıyor emmeye yada mamaya
Bssraa2 Zeyyyynep 1-2 defa kalkıyorsa şükredin bence bu aylarda normal artık ek gıdaya başladığı için emmeye pek gerek duymuyor demek ki bilmiyorum ek gıda ile arası nasıl ama
starwomen Zeyyyynep 1-2 defaya şükür edin bence. Biz 1 yaşından sonra gece emzirmesini bırakmıştık hiç emmiyordu. Normal yani
Araldoram Zeyyyynep benim bebeğimde 11 aylık ,9 aylıktan sonra hiç kalkmadı bende hiç müdahale etmedim
Zeyyyynep Bssraa2 ek gıdayla arası iyi sayılır ya benimde ilk bebeğim ondan tam bilmiyorum çoğu zaman kalkmıyor zaten bende acıkıyormu acaba diye düşünüyordum sağolun
Zeyyyynep Araldoram sağolun normalmiş demekki bende uyanmaları ne zaman biticek diyordum bu aylarmış çoğu zaman uyanmıyor zaten normal mi diye merak etmiştim