haticeburak jel kullanmadım hiçbir çocuğuma içeriğindeki bir maddenin anaflaktik şok yapma ihtimalinin çok yüksek olduğunu söylemişti çocuklarımın doktorlari ama adını unuttum şimdi. Oglumda hatırlamıyorum 11 yaşında artikta kızımda osanit ve tetagil kullanmıştım