416767 Oğlum 4 aylık ama yeni doğan gibi gece surekli uyaniyor gündüz de öyle sutumde çok az damla damla geliyor acaba doymuyor mu kilo alımında bir sıkıntı gormuyorlar cis kaka sayıları da normal yani ama uykulari çok çok az gece saat başı uyaniyor esimde doymasa gazi olmaz kusmaz vs vs diyor ama onu biz anlayamayiz her kusan bebek doyar diye bir kaide varmı yada her gazi olan bebek bazen emerken ağlıyor çok ağlıyor hatta birde hep memede olmak istiyor uyumamasi gergin olması falan açlıktan değil midir lütfen yardimci olur musunuz sutumde sktigimda hiç gelmiyor çok çok az gibi mama vermeyi düşünüyorum ama yine ayni olursa eşim kizicak onu düşündüm
annebalim_ 416767 Benım de öyle az önce emdırdım mesela doydu dedık bıraktık kustu gazı da çıktı hala agladı gıdıp mama yaptım 100 cc bı dk da ıctı doymuyor Benım Bebegım doyunca güzelce uyudu ılla anne sütu dıye bı şart uok olsa güzel tabi ama bız gıbı olmayanlar da mama verebılır tabı ac kalmasından ıyıdır
416767 melekkkizim ama hep emmek istiyor kusmasida çok oluyor herkes demekki çok emiyor ondan kusuyor diyorda benim diğer oğlumda çok kusuyordu bebek reflusu vardı ama bazen gerçekten doymadigini dusunuyorum çünkü uykuları çok az hep acliktan uyaniyor gibi hali var bilemedim
elifgrsybkr 7 aylık oldu kızım gündüzleri 4 saatte bir yer oda zorla uykuda ,ama gece 2 saatte bir yenidogan gibi emmek için kalkar .karakterleri huyları değişik oluyor yeni nesil çocukların folik asitimi çok içtik ne yaptık bilmem 😀
416767 elifgrsybkr evet bence doyuyordur yani ondan uyur sizinki normal bence ama benimki hala saat başı kalkıyor mesela iki ay byuk kuzeni var o hep uyuyor genelde karakter mi bilemedim de hiç de emmek istemiyor çocuk üç saat emmeden duruyor çocuk aç geziyor diyorlar bence çocuk doyuyor ondan istemiyor ama benimki hep aç gibi ne uyku uyuyor nede beni rahat birakiyor süt yeterli olsa geceleri uykusuda biraz duzenli olurdu