atam1938 ateş dusurucu vermeye devam edin ılık kompres yapın üzerini hafifletin çok fazla kucağınıza almamaya gayret edin çünkü sizin vücut sıcaklığınizdan etkilenip vücut ısısı tekrar artabilir. Bulunduğu odayı serinletin bebeğe soğuk vurmayacak sekilde.Aşıdan sonra çocuk yıkanmaz demişler ama bu tanı yanlışmis. Kızımın doktoru 2 ay aşısı hariç tüm aşılarda üzerinden 3 4 saat geçtikten sonra eğer ateş düşürücüler ise yaramazsa baş kısmı hariç bebeğin boyundan aşağısına ılık duş aldirmanizda sıkıntı yok dedi hep.hangi aşı olduğunu hatırlamıyorum ama 2 ay aşısı hariç sonraki bir asida ateş düşürücü ılık kompres ise yaramadığı için bende doktorumuzun talimatına göre sadece boyundan aşağısını ılık suyla durulamistim