sendrom58 Kızlar oglum 3 yaşında tam, 16 kg tshirt alacagım ama 2/4 4/6 yazıyor. 2/4 sanki küçük 4/6 büyük olacak nasıl ayarlayacagım🥹
Mnli sendrom58 2-4 tam olur biraz büyük oversize olsun derseniz 4-6 alın benim oğlum uzun ben kıyafetin üstünde yazan cme göre alıyorum
Yesillimon sendrom58 Bence 4/6 al biraz salaş durur sadece öyle aman aman büyük duracağını sanmıyorum
Pol34 sendrom58 kalıpları bence tam, hatta hm’den ne aldıysam çok uzun süreler giydirdim 9-12 ay kot ceketini 2 yaşına yakındı. Taytları da öyle. Kalıplarını çok seviyorum sanki çocuk büyüdükçe kalıbı da onla büyüdü.
kirlibeyazkedi sendrom58 benim oğlum da 16 kg 4-6 alıyorum tişört hafif bol oluyor oversize gibi. Ama öyle büyük büyük durmuyor. 2-4 denemedim bile.
Semaaa39 sendrom58 oğlum 15 aylık iri ve uzun bi bebek. Genelde herşeyini 3-4 alıyorum. Hafif bol oluyor. 2-3 yaşlarda tam oluyor gibi
Bir_bebek_bir_anne sendrom58 geçen gezdim mağazayı kalıpları tam kalıp 22 aylık 14 kilo oğluma 2 yaş tam olur mesela ama ben her zaman büyük alıyorum kurutma da çekerse falan diye