Merhaba 4 ay 1 haftalık bebeğim 5 gündür kaka yapmıyor bugün doktora götürdüm karnı yumuşak dedi ama yine de fitil vermemi söyledi, emin olamayıp en sonunda yarım fitil verdim akşamüzeri 4 gibi verdim hala kaka yapmadı, kakası yok diyebilir miyim? Önceden neredeyse her bezine yapıyordu hatta sırtına kaç defa taşırdı.