Merhabalar bebeğim 2 yaşında 15 gün önce bağırsak enfeksiyonu gibi birşey yaşadık su gibi ishaldi yemesine dikkat ederek ve probiyotik kullanarak düzelttik 12 gün sonunda derken gecesine ateşi yoktu ama vücdudu sıcacıktı o gece kontrol ettim devamlı ama hep sıcaktı hep ama ateş cıkmadı.Halsizlik uyku hali vardı cocuk yıprandı doğal olarak.Gündüzleride kafası hep yastıktaydı Eli ayağı soğuk olunca Bu akşamüstü aferin pediatrik veriyim dedim ağzına alınca önce ilacı tükürdü üstüne ne yediyse kustu.Mide üşütmesimi yaşıyoruz? Anlamadım.Mide üşütmesinde fikri olan önerisi olan var mı ??