Merhaba kızlar emziren anneyim ve kayınvalidem gelin bardağı otu ve sinir otu toplamış onları güzelce temizleyip haşlamış kavanoza koymuş eşime vermiş getirdi yarın kahvaltıda yiyeceğim ve yeşillik olduğu için baya süt yapıyor okudumda sizler yedinizmi bu otlardan hiç?eğer sütümü gerçekten arttırırsa kayınvalideme söyleyeceğim bana birsürü yapıp versin dolaba atarım hergün yerim onada söyledim bugün tamam ben sana yaparım veririm dedi ama önce denicem