Diye sormaktan vazgeçin güzel anneler ❤️ Bu bi bilgilendirme postudur 🥰 ne yersem ne içersem sütüm çoğalır diye düşünmeyin. Eğer bisey yemeyle süt artsaydı oburlar mandıra açardı değil mi 😅 yapmanız gereken 3 temel şey var.
1; en az 3 lt su içmek💧
2; BOL BOL EMZİRMEK ki bu altın kural 😉🥇
3; ve stresten üzüntüden cok fazla düşünceden uzak durmak ✋
ve kendine yapabileceğin en yararlı şey ne olur biliyo musun? Emziriyo musun, aman mama verme alışmasın sonra seni emmez, sütün yetiyo mu, vs vs vs vs ... bu zırvalıklara he he deyip geçmek. Salla gitsin ya boşver sfdkdk 😅 dikkatini bebeğine ver emzirmenin tadına var 😉 eğer bebeğin çok hava yutuyor sonradan da gaz sancısı cekiyorsa hava yuttuğunu duyduğunda emzirmeye ara ver ve gazını çıkar. Zaten gazı sıkıştığında kendini memeden ceker iste o zaman yakala o gazı ve çıkar 😉 bebek bakmak zor değil aslında bilgisizliğimizle biz zorlaştırıyoruz. İcinden gelen sesi dinle. Hersey daha da kolaylaşacaktır 😉🥰❤️🦋