yirmiikikasim23 kizlar bebegim cok hasta hirilti oksuruk var ayrica dis cikariyo guzel bir doktor onerebilirmisiniz ozel de olur devlette
adendr yirmiikikasim23 esencanda nihat bey var prof. Ama yenidoğan ve yoğunbakım alanında daha çok hasta bakıyor çok iyi bir doktor ilgili
asya343 yirmiikikasim23 Ben mimar Sinan devlet hastanesi Ece hanıma götürüyorum rutin kontrollerde çok memnunum tavsiye ederim🌸
adendr yirmiikikasim23 bakıyor ama prof olduğu için muayene ücreti diğer doktorlara göre yüksek oluyor
adendr yirmiikikasim23 benim kızım 15 günlükken nazmi bey vardı yine esencanda çok iyi bir doktordu o da ona götürdüm o nihat beye yönlendirmişti yoğun bakımda yattı o zamanlar ama aşırı ilgilenmişti çok bilgili ve tecrübeli gerçekten arayıp danışabilirsiniz isterseniz hastaneye bakar diye düşünüyorum
ilknursam Biz de aynı sorunu yaşadık özele de devlete de götürdük hep aynı şeyler. Antibiyotik veriyor. Ama asıl iyi gelen şey burnunu serum ile açmak denediniz mi bilmiyorum ama kızıma iyi gelen şey o
yirmiikikasim23 ilknursam denemedigim bisey kalmadi ama cocuk uyuyamiyo oksurmekten ilac bile yazmiyorlar dogru duzgun ne yapacagimi sasirdim
Pukaleka Reyap hastanesine 18:00-23:00 arası Mehmet Doğan diye bi doktor geliyor. Çok iyi bir doktor bi arastirin isterseniz.
yirmiikikasim23 asya343 bende muhammed masum beye goturmustum oda iyiydi ama randevu bulamadim ece hanimada bakicam tesekkur ederim🌸
yirmiikikasim23 ilknursam cok sagolun ama daha kotu oldu broslari daralmis ventolin verdi doktorumuz daha kotu olursa acile gidecegiz
yirmiikikasim23 ilknursam rontgen cekmedi dinledi sadece ozel oldugu icin sanirim gecmezse arastirma bakar sanirim